you say shoo, I say rama

Styczeń 26, 2007

Wielka Mała Gra.

Filed under: Uncategorized — shooshoorama @ 6:23 pm

Moja chwilowa absencja na blogu, usprawiedliwiona wiarygodnym usprawiedliwieniem, została przerwana. Takie filozoficzne myślenie podchwyciłam ostatnio i może Wy je też podchwycicie.

Snowflakes, które kept falling on my head, spowodowały, że mam do szacownej publiki pytanie: Co jest lepsze, lub gorsze? (Zależy od poziomu optysemizmu w organizmie).

Ekhem.. Więc lepiej/gorzej jest?

a) Mieć marzenia i nie osiągnąć nic.
b) Nie osiągnąć nic i mieć marzenia.
c) Nie mieć marzeń i osiągnąć wszystko.
d) Osiągnąć wszystko i nie mieć marzeń.

Okejo, teraz coś z innej beczki. Postanowiłam zabawić się w reżysera (reżyserkę?) i planuję zmontować jakieś filmo. Tak się składa, że działam też na innej stronie i tam umieszczę mój produkt końcowy. Tajemnicą jest, jaka to strona (łatwo na to wpaść, jeżeli choć trochę się mię zna, albo choć trochę zna się ynternet). Jeżeli ktoś mi zada pytanie „Ale.. yyy.. co?”, to grzecznie odpowiem „Jajco”. Kindersztuba przez duże ka. Większe niż model forda.

A u Was życie jak Madrycie, czy raczej marnie, jak w Warnie?

3 Komentarze »

  1. yyy ,yy, yy.
    nie lepiej jak się udaje wszystko?
    No dobra wiem, wiem. Ale np. jeniffer lopez na filmach się udaje. I czakowi norrisowi. A poważnie to ja kiedyś miałem taki spór z koleżanką, że lepiej jest być nieszczęśliwym ale kimś ambitnym niż zadowolonym z życia tępakiem. Ona broniła oczywiście stanowiska przeciwnego. No i ja w tym aspekcie rozumiem Twe pytanie; a co do filmu; bedo wybuchy? i porwania? i strzelaniny? jak tak to warto obejrzeć na bank lol.

    Komentarz - autor: Ciernie.blog.pl — Styczeń 27, 2007 @ 1:00 am

  2. niii, bedzie troche mojego bezsensownego bleblania i jakies inteligentne wstawiu typu: „joł maderlower”.

    a powaznie, to juz mam pomysl na kilka scenek, ale nie wiem, jak je zmontowac i podlozyc muzyke.. bo myslalam o kreceniu tego kamerka internetowa + aparatem cyfrowym (moze tez komorka).. jako, ze typowej kamery-bajery nie posiadam :-)

    Komentarz - autor: shooshoorama — Styczeń 27, 2007 @ 9:04 am

  3. hmm, ja chwilowo kamerę średnio bajerną posiadam, właścicielem kamery jest mój ojciec (TM) jeśli to nie jest specjalnie długi projekt, mogę być operatorem (i tak w planie mam kiedyś coś nakręcić więc doświadczenie będzie mi cennym :) właściwie liczyłem że dasz mi rolę dziewczyny bonda, ale jeśli nie ma strzelanin to pewnie nie będzie dziewczyny bonda.

    Ale serio, po 14 II (końcu sesji mojej) się oferuję jako kamerorzysta. Co do montażu – ściągnij sobie program adobe premiere – służy do… montażu filmów i jest dość intuicyjny + posiada pliki help :D

    Komentarz - autor: Ciernie.blog.pl — Styczeń 27, 2007 @ 1:03 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

