you say shoo, I say rama

Styczeń 4, 2007

Trasa wyścigu Cannonball biegnie przez moje osiedle!

Filed under: Uncategorized — shooshoorama @ 10:09 pm

Wracając z korków, zakorkowałam się w korku. Normalni ludzie, w takich sytuacjach, zamykają oczy i się relaksują, albo przeklinają, titają, bluzgają, sapią i warczą. Ja natomiast zaczęłam węszyć sensację. I wywęszyłam. Oto sensacja na miarę mojego osiedla (czyli marna.. ale mnie kręci):

Od razu tłumaczę, że jakość tego zdjęcia nie jest simply the best. A to z powodów następujących:

a) zdjęcie zrobione komórką telefonu aparatowego, który produkuje także pralki i suszarki (najwyższej jakości, ma się rozumieć);
b) z podekscytowania, ręka mi drżała (fotkę cyknęłam 3 razy, ręka tyle samo razy zadrżała);
c) lama jestem i nie umiem robić zdjęć.

Już wyjaśniam, co ten twór zdjęciopodobny przedstawia. Więc jest to auto marki Lay’s, model Iveco, na mazowieckich blachach (Grodzisk, jeżeli wierzyć guglom). Nu, ale nam nie chodzi o sroły-pierdoły, tylko o sensację. Owa żółta tabliczka po lewej prawie-dolnej przedstawia napis: „Czy jadę bezpiecznie? Jeżeli NIE – zadzwoń” (… a wylecę z pracy – powinno być dopisane).
Swoją drogą, jestem ciekawa, co znaczy ta biała liczba 32 na czarnym tle. Czyżby szef tego pana aż 32 razy odbierał telefon w sprawie swojego frito-laya?

No nic, kręci mnie robienie zdjęć z ukrycia, więc jutro zakładam pończochę na głowę, biorę mój idioten-kamera i o świcie zakradam się do ogrodu sąsiada-oszołoma, co to przed domem armaty hoduje.

Stay tuned, bedą foty.

1 komentarz »

  1. cóż, sesnsacja osiedlowa jest zaiste osiedlowa :D a ja czekam na foty działa ogrodowego, bo to zaiste piękna inicjatywa.

    Ps – co do drżącej ręki, taka sztuczka jest że opiersz aparat o jakąś powierzchnię płaską, taką na przykład ee obudowę tego ekranu ze światełkami i wskazówkami co jest przed kierowcą :)

    Komentarz - autor: Ciernie.blog.pl — Styczeń 5, 2007 @ 3:32 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

