you say shoo, I say rama

Grudzień 15, 2006

Notka giętka jak frotka.

Filed under: Uncategorized — shooshoorama @ 9:57 am

Przewidywalne było to, że będzie mnie ciągnęło do regularnego blogowania na początku. Tak więc w przypływie mentalnego ekshibicjonizmu, kolejna notka rodzi się do życia.

Po kilku głębszych (przemyśleniach), stwierdziłam, że warto by było powrócić do zajęcia, któremu kiedyś poświęcałam troche czasu, ale jak to u mnie bywa – zarzuciłam na rzecz lenienia się. Chodzi o projektowanie biżuterii. W tym celu nabyłam cały zestaw koralików, począwszy od kamiennych, poprzez kościane, crackle, a nawet kilka cloisonne się przypałętało (jak kraść to miliony..). Przy okazji udało mi się załapać na gratisowy zestaw bigli (nie mówię o psach królowej Eli II). Tak zaopatrzona, mogę tworzyć.. do ponownego znudzenia i rzucenia tym wszystkim w cholewę.

Potraktowałam ten zakup jako jeden z licznych prezentów, które zamierzam sobie sprawić na gwiazdkę. Samouszczęśliwianie się jest teraz glamour. W kolejce czekają płyty CD (takie, siakie, owakie) i laptok (ten to sobie poczeka..). Jest natomiast kilka rzeczy, które mają destrukcyjny wpływ na moje dobre samopoczucie, równowagę emocjonalną i zdrowie psychiczne. Więęęc, jeżeli chcecie mnie zobaczyć w kaftanie, to kupcie mi misia Teletubisia, przewracającego fluorescencyjnymi oczami w rytm dobywającej się z jego wnętrzności piosenki „Pinkle Winkle Tinky Winky, Pinkle Winkle Tinky Winky”.
A jeżeli finanse stoją kiepsko, to jest jeszcze jedno wyjście, żeby mnie pogrążyć. Wystarczy siłą zaciągnąć mnie na dysko-błysko-tekę, gdzie elektroniczne mordulce zapodają swoje dżambo-dżety. Padnę na wejściu.

Awrrrr.

5 komentarzy »

  1. no to jakto , posłuchaj ty ‚chery chery lejdi’ moderntokingow
    ja mowie, posłuchaj,a napewno usłyszysz w nich wrząca jeszcze i kipiaca oraz filozofie zycia piekna i miesa z targu z rozmarynem

    o, a rozmaryn to tak miło brzmi jak rozmarzony rym
    albo przyprawa.

    to ja pozdrawiam hohoho

    Komentarz - autor: ala-ma-kota — Grudzień 15, 2006 @ 4:16 pm

  2. azaliż – życzę kreacji udanych.
    A opisany przez Ciebie miś, toż istota z jakiegoś psychodelicznego horroru. W kwestii misiów i innych stanowczo łączy mnie gust z timem burtonem,
    co widać np tu

    http://www.deviantart.com/deviation/35998845/?&q=by%3Amakredi&qh=sort%3Atime+-in%3Ascraps

    szalom!

    Komentarz - autor: Ciernie.blog.pl — Grudzień 16, 2006 @ 9:36 am

  3. big sausage pizza devon
    big sausage pizza devon

    Komentarz - autor: Wulyixox — Wrzesień 24, 2007 @ 10:47 pm

  4. of course like your web site but you need to test the spelling on
    several of your posts. A number of them are rife with spelling problems and
    I to find it very troublesome to inform the reality however I’ll surely come again again.

    Komentarz - autor: ramadan krasniqi — Lipiec 27, 2013 @ 11:50 am

  5. I like what you guys are up too. This type of clever work and reporting!

    Keep up the wonderful works guys I’ve added you guys
    to my personal blogroll.

    Komentarz - autor: most common fetishes — Październik 5, 2014 @ 3:07 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

