you say shoo, I say rama

Grudzień 14, 2006

Not so Great Awakening.

Filed under: Uncategorized — shooshoorama @ 12:41 pm

Kolejna zachcianka spełniona. Chciałam mieć bloga – mam bloga. Przymykam oko na fakt, że od dzisiaj przyjdzie mi spędzać jeszcze więcej czasu przed komputerem, myśląc czym was (lub siebie) rozbawić i chociaż na chwilę odprężyć (moje uzależnienie od internetu stało się na tyle perfidne, że każe mi kombinować na lewo i prawo, spójrzmy prawdzie w oczy).
Jako, że jest to moja pierwsza notka, nie mam się do czego odwołać, więc chcąc, nie chcąc, jestem zmuszona wrzucić jakiegos niusa o sobie. Tak, żebyście mieli generalnie jakieś pojęcie z czym się mię ję.

Zacznijmy od tego, że wiodę żywot wampirzy. Nie, w brew temu, co myślicie, nie wpijam się w szyje młodych mężczyzn (przynajmniej nie, żeby poczuć krew na dziąsłach), nie kradnę straruszkom torebek z emeryturą rzędu 600 PLN i nie jeżdżę batmobilem. Moje dej baj dej polega na niesieniu kaganka oświaty młodym ludziom (i tym młodym inaczej też).
Ogólnie nie narzekam, bo jak można narzekać, kiedy codziennie ma się kontakt ze zdolną młodzieżą, chłonącą wiedzę jak Gąbka Baltazar. Tylko ta popołudniowa zmiana jest nie-ten-tego. Brakuje mi wolnych wieczorów. Szczególnie teraz, kiedy jest ktoś, dla kogo mogłabym przegapić nawet świąteczne odcinki Smerfów.

Howgh!

2 Komentarze »

  1. cóż, zaiste lansiarsko jest blogować się ostatnio, hy hy hy.
    Ale poważnie rzecz pisząc miło Cię zobaczyć wśród notkopiszących ludków. Ludków to epitet o zabarwieniu pozytywnym, żeby nie było. A jeszcze dodam że lay z połowicznym bananem jest bardzo. Zauważyłaś, że na nim widnieje anarcha?:)

    PS tylko jedno nie trybi.
    Nic nie przebije świątecznych smerfów. :D

    Komentarz - autor: Ciernie.blog.pl — Grudzień 14, 2006 @ 9:22 pm

  2. No to gratuluje i powodzenia życzę :) Będę zaglądać.

    Komentarz - autor: ania_ze_wzgorza vel kasiape — Grudzień 15, 2006 @ 6:42 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

